2008. január 2., szerda

Évadnyitó

Ezennel az 2008-as évet megnyitom. Első közlekedési képem a Volánbuszos (ex)ELK-560 volt, egy lakhelyemhez közeli parkolóban. Folytatásként a 74-es trolival próbálkoztam, a Teleki Blanka utcánál lőttem egy katasztrofális képet a 945-ös Ziu-ról, vagyis csak a fél szedő hiányzik, de az épp elég.. tanácstalanul sétáltam tovább és a szomszédos Rákosrendező akkor egyetlen dolgozó gépét le is kaptam.M44 407 lett idei első síneken gördülő áldozatom. Nem hagyhatom szó nélkül, hogy a MÁV a mai napon is nagyot alkotott, kavarodást okozva.. A télre mindig szokás felkészülni, de utána az első komolyabb hóesésnél el lehet mondani, hogy nem számítottunk rá. Most ez és a MÁV katasztrofális kommunikációja együttesen, némi érthetetlen döntéshozatallal párosulva ismételten sok embernek okozott kellemetlenséget. (Bővebben: Kötött pálya)Rákorsendező után 32-es busszal értem vissza a civilizációba, s közben még egy topiktárssal is összefutottam. Beszélgetésünk során került szóba az 59-es viszonylat.. mivel ezt a vonalat ismerem legkevésbé és a 2007-es évben talán egyszer nem utaztam rajta el is indultam arra. A már szürkülő szilveszteri hóban várni pár Tátra T5C5K-t. Bejegyzésem főszereplője a 4012-4013-as páros lett, a nyitókép és ez a két kép is ezt a szerelvényt ábrázolja. Az Apor Vilmos térig tartottam a Moszkva tértől, majd innen a Zólyomi lépcsőig, magyarul a következő megállóig gyalogoltam, ahonnan a Liptó utcáig villamosoztam majd a végállomásig már gyalog folytattam utam. Röviden. És lőttem egykét képet, mer' miért ne :)Liptó utcához érkezik 4024 és párja a 4064-4065 szerelvény pedig kisvártatva a Farkasréti temető főbejáratát éri el.El is értem a záróképekig. 4030 Érdi út megállóthelyet hagyja el, látványosan az ívben és ismét a 4012-4013 páros az Érdi úton, a temető falával párhuzamosan haladva..

Nincsenek megjegyzések: