2008. január 31., csütörtök

Stuttgarti GT4 menni Iasi

Stuttgartban a hagyományos, méteres nyomtávú villamoshálózatot felváltotta a Stadtbahn rendszer. Az utolsó villamosok december 8-án közlekedtek a 15-ös vonalon, az eseményről bővebben Hamster beszámolójában. Az ilyenkor feleslegessé válló villamosok azonban nem lesznek rögvest lángvágók áldozatai hiszen vannak városok melyek befogadják a nyugaton már selejtezett gépezeteket. Jelen esetben a GT4-es típusról van szó amelyik ily' módon két romániai városban (Arad, Iasi) is szolgál.Az ilyen, Romániába tartó szállítmányok országunkon robognak át így többször is látni a kelenföldi vagy ferencvárosi pályaudvaron teherkocsin álló különféle villamosokat. Egy 15 villamost számláló stuttgarti GT4 szállítmányt HáBé-nak sikerült lencsevégrekapnia nem is oly' rég. Január 30-án délután újabb négy stuttgarti villamoskocsi érkezett hozzánk. Este unalmamban bringára pattantam és megtettem a Kelenföldig tartó 10 kilométeres utat, egész úton reménykedve abban, hogy sikeres lesz a vállalkozásom. Sikerel lett.. a 428-as pályaszámú kocsi külön állt társaitól így róla készítettem pár képet elsőnek majd (lépcső-aluljáró-lépcső) a tehervonatba sorozott másik hárommal próbálkoztam, bár kevésbé fotózhatóan álltak.A 439-es kocsiról még csak dokument jelleggel se sikerült képet készítenem mert a szerelvény két társával (435 és 438) élén egy "kétezres" Szilivel 23:48-kor útjára indult. Koniec.
A bejegyzés végén megemlíteném, hogy a blog 27-én 1 éves lett :) Záróképként pedig BPO-438 esti szolgálatának elején 907-esként az Etele téren.

Nincsenek megjegyzések: