Folytatom amit egyel korábban elkezdtem, az eddig sehol nem használt képeim mutogatását. Szeptemberben ismét volt nyíltnap a Zách utcai troligarázsban. A 2008-2009-ben írtakat ismét leírhatnám, így egy-két újdonságot ragadnék ki. Rögtön egy olyannal kezdeném, aminek semmi köze a trolikhoz. Egy lelkes az index fórumokon is jelenlévő ember szorgos munkájának eredménye a 3621-es pályaszámú Stuka kicsinyített mása, amin jól látszik, hogy nem is olyan kicsi. Le a kalappal munkája előtt. A Stukák (TM) az UV-k elődei. A TM és az UV közt a köztes lépcső pedig a TV, a Szellem. Erről Hamster írt remek összefoglalót. 

A rendezvény egyik technikai érdekessége az önjáró Ikarus 435T, a 301-es kocsi volt. Pár elfekvőben lévő Solaris akkumulátor felhasználásával készült, néha tett is egy-egy kört a telepen. A megoldás ebben a formájában természetesen nem lenne kivitelezhető, de sok esetben hasznos lenne az önjárás képessége.

Magam is beszámoltam már az 'új' Gräf&Stift trolik érkezéséről. Ekkor meg is lehetett csodálni az egyiket, természetesen az utasterét is. Mivel üzembeállításuk törvényi háttere kicsit döcögősen indult és a VJSZ-es átalakítások se haladnak gyorsan leghamarabb talán május-júniusban találkozhatunk velük forgalomban. Kíváncsi vagyok, hogy a jobb első ülés gyerek 'vezetőfülkéje' megmarad-e. A második kép készültekor a 306-os 435T vezetőjének helyén ültem. Ez a gép a meglehetősen döcögősen haladó Futár projekt egyik első hírnökeként már megkapta az utastájékoztató/forgalomirányító panelt. 
Szinte minden pár napos fővárosi járműtesztről beszámolok, úgy tűnik azonban, hogy ha egy teszt 8 hónapig tart akkor arra mégsincs időm. Ez a MAN Lion's City GL az EBSF (European Bus System of the Future, A jövő európai buszrendszere) projekt keretében volt 'tartósteszten' a BKV-nál, aminek keretében a 86-os vonalon közlekedett. Ugyan többször is láttam, ez az egy vacak képem van róla, utazni nem is utaztam vele. A második képen pedig egy IVECO Orlandi, elsőre azt hittem, hogy valami álruhás Ikarus EAG buszról van szó, hiszen elég nagy a hasonlóság, az orr rész azonban elbizonytalanított..
Nem tudom hányszor járt már Combino a budai Duna-parton, annyi egészen biztos, hogy nem sokszor, vagy talán ekkor utoljára. A Gellért rakparti villamosvágányok felújítása után, de még az átadás előtt minden pályát illik letesztelni. A teszten több típus is részt vett, én azonban nem tudtam időben odaérni, így csak a Combinot sikerült elkapni, ám azt se a Gellért rakparton. Intersziti úrnak innen is köszönet, hogy csatlakozhattam az autós üldözéshez :)
A Combino legénysége több helyen megálltak és ellenőrizték az elkészült pályát, váltókat, majd elindultak a Moszka (Sz. K.) tér irányába. A Döbrentei téren jól látszik, hogy a megálló nem éppen az 54 méteres óriás hernyóra lett méretezve. A második képen az Országos Széchenyi Könyvtár vár béli épülete előtt halad el.
Az előző bejegyzésben egy E13-as midi volt, a mostanira egy E15-ös jutott, ugyan nem nagy busz kapacitásban azért mégis felülmúlja a margitszigeti dottót :)
Október 23 körül a Körúti villamosok az '56-os eseményekre emlékező bejátszásokkal színesítik az utazást. Normál esetben a beálló villamosok a Hungária körútig (Hidegkuti Stadion) szállítanak utasokat, utána a kocsiszín felé kanyarodva külső kijelzőiken a villamos pályaszáma jelenik meg, megkönnyítendő a műszak munkáját. Ezekben a napokban azonban mindegyik kocsi kijelzője 1956-ot mutatott.
1 megjegyzés:
now present in your city
1. manfaat kurma untuk persalinan
2. manfaat buah nanas
3. aktivitas penyebab keguguran
4. apakah usg berbahaya
5. penyebab telat haid
6. cara melancarkan haid
7. cara mengatasi keputihan
8. tanda tanda menopause
Megjegyzés küldése