2007. március 4., vasárnap

Miskolc és búcsú..

Tilos az Á... Elérkezett ez a nap is, 2007.03.03. 14 mellékvonalon, 474 kilométernyi hosszúságban ezen a napon folyik utoljára személyszállítás.. ezen a napon mennek az utolsó vonatok. Jó korai indulással próbáltam volna elérni a mezőcsáti vonatot, csatlakozásom lekésése miatt azonban azt a vonalat nem tudtam végigutazni... cserébe jó fáradtan Miskoloc városában töltöttem pár órát.Két kép az (ex)bécsi E1-es típusról a vasgyári hurokban. Eléggé lepukkant egy környék...
És vannak Miskolcon KT8D5-ösök, Kassa és Most városából véve. Jelenleg tudtommal mindösszesen csak kettő (psz.: 210,211) visel piros-fehér festét, a többi a már az új színterrvel járja a város utcáit. A harmadik képről egy dolog hiányzik: régebben középen az oszlopon volt egy tábla Diósgyőr villamos pályaudvar felirattal. Azóta mondjuk az MVK Zrt. logója megváltozott, jobb esetben emiatt vették le, rosszabban pedig egyszerűen csak lába kelt..Persze vannak buszok is.. az első képen immár végüket élő 280-as Ikarusok állnak a telepen, a másodikon a helyüket átvevő MAN ill. Neoplan buszok. A háttérben lévő 029-es azonosítójú Neoplan (Centroliner N4522) március 1-én volt egy éve, hogy állományban van a cégnél.Lassan teljesen beborult és elkezdett csöpögni az eső... és el is jött az ideje annak, hogy elnézzek az állomásra. Mi fogad ez első vágányon? Egy, mitöbb, rögtön két Talent motorvonat. A Sanofi-Aventis egészségvonata.Az utolsó vonat a 112-es vasútvonalon. Hosszú, fájdalmas füttyökkel búcsúzott a vidéktől...

Nincsenek megjegyzések: