A bejegyzés nem a látható időben készült, viszont az első Combino érkezéséhez képest ez pont egy évvel későbbi időpont :) Egy a mostaninál hűvösebb, borongósabb március 14-e volt az a nap, amit többen is a Ferencvárosi pályaudvaron kezdtünk kora hajnalban.. Egy tehervonat végébe sorozva érkezett meg a város első Combinoja, amit aztán negyed hét magasságában M44 423 vontatott át a BKV pályafenntartási telepére, hogy aztán fél 11-kor a 1418-1419-es Ganz csuklós segítségével és 1341-essel mint hátsó biztosító, meginduljon a Hungária kocsiszínbe. 11:10-re meg is érkezett lakhelyére a 2001-es pályaszámú Combino, az első.Itt-ott néha előkerülök és itt be is számolok útjaimról... vagy valami régebbi történetet elevenítek fel. Képekkel, pár szóban.
2007. március 14., szerda
Egy éve érkezett az első Combino
A bejegyzés nem a látható időben készült, viszont az első Combino érkezéséhez képest ez pont egy évvel későbbi időpont :) Egy a mostaninál hűvösebb, borongósabb március 14-e volt az a nap, amit többen is a Ferencvárosi pályaudvaron kezdtünk kora hajnalban.. Egy tehervonat végébe sorozva érkezett meg a város első Combinoja, amit aztán negyed hét magasságában M44 423 vontatott át a BKV pályafenntartási telepére, hogy aztán fél 11-kor a 1418-1419-es Ganz csuklós segítségével és 1341-essel mint hátsó biztosító, meginduljon a Hungária kocsiszínbe. 11:10-re meg is érkezett lakhelyére a 2001-es pályaszámú Combino, az első.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése