2007. március 13., kedd

Újra úton, ezúttal Pesten és Budán..

Tegnapi bejegyzésem csak szótlanság törőként tetszelgett.. de ma fogtam maga és a Deák tértől indulva a Kálvin téren át a Gellért térig sétálva (mindez lenne elvileg három 4-es metró megálló (Kálvin, Fővám, Gellért.. mint a villamos) röhej..) 41V-vel Etele útig, majd 47-essel Budafoki elágazásig, 41 Kamara. Vissza az Etele útra és 103/1-es villamos úton haza.. ha jól sejtem így az összes UV-s viszonylaton utaztam..Nem egy 'járműfotó' inkább csak egy Fővám téri hangulat kép..
Ikarus 263-ast is most láttam először 41V-n.. az rendben, hogy a VT-Transman adja a 41V-t, de eddig csak az ex-pécsi múzeum szökevényeket láttam ezen a járaton. (Köztük egy különlegességgel, egy Ikarus 284-essel, amiről ma is sikerült lemaradnom..)

Nincsenek megjegyzések: