2011. január 28., péntek

1576 és 1581 forgalomban

Mint már szeptemberben beszámoltam róla újabb hannoveri TW6000-es villamosok állnak forgalomba az idei év során a BKV-nál. Nem is kellett túl sokat várni az első fecskékre, január 19-én mutatkozott be az utazóközönségnek az első két hágai Hannoveri. 1576 (6037) és 1581 (6098). Először a Száva kocsiszín szomszédságából induló 50-es villamosra adták ki őket, azonban igen hamar megjelentek a jelentős részben zuglói 3-as, 62-es vonalon.

Ma ismét jártam a Keleti nemzetközi pénztárában, ahol röpke alig fél óra alatt most sikerült jegyhez jutnom, majd miután munka ügyben tettem még egy kört, hazafelé az Örsön cövekeltem le. Szerencsém volt, hiszen Kőbánya felől másodiknak érkezett 1581 62A-ként, majd az azt követő hármas villamos 1576 volt. Ezt csinálja valaki utánam :) Így habár a 'szokásos' panelsor háttérrel, ráadásul két ugyanolyan képpel, de sikerült megörökítenem a két újoncot.

Nincsenek megjegyzések: