2010. május 2., vasárnap

Agárd - Eltünt az épület

Több esetben is hivatkoztam már a 30a vasútvonal felújítására ezen keretek között. Legutóbbi (ápr. 26) agárdi látogatásunkkor éppen az eltűnt állomásépület volt a legnagyobb meglepetés. Emlékeztetőként: itt. Kápolnásnyék és Gárdony állomás között már végeztek a pálya átépítésével, lassacskán Martonvásár is teljesen elkészül. Marton és Nyék között már a felsővezetéktartó oszlopok cseréjét is megkezdték, Gárdony és Dinnyés között pedig pályaépítés, ívkorrekció, állomás áthelyezés.. mindenféle munka található.

A jelenlegi gyalogos aluljárót nagyjából senki nem használja, állapotát látva ez nem is olyan meglepő, hogy sorsa mi lesz az jó kérdés, mindenesetre aluljáró lesz az biztos.

Jól látszik az új, magasított peron amire már tényleg csak ki kell lépni a Flirt motorvonatokból. Még csak az egyik sínszál újult meg, az amelyik egyébként ezen a szakaszon jobb állapotú volt. Mindenesetre remélem legközelebbi látogatásunkkor már a most érintetlen szakaszon dolgoznak már.

Nem kapcsolódik szervesen a bejegyzéshez, de ha már egy Bhv szerelvénnyel mentünk aminek a Flirttel szemben lehúzhatóak az ablakai, lőttem egyet a Kelenföldön épülő metro4 járműtelep épülő nagyvastúi kapcsolatáról.

Nincsenek megjegyzések: