2008. október 22., szerda

Újpesti vasúti híd

Nevezzük így... modjuk még mindig jobban szeretem az Északi vasúti összekötőt.. Most pár régebbi képem jön a hídról. Nyitóképem januári, itt még minden rendben ment a régi hídon.Aztán vonatoztam utolsót a hídon, ekkor már előtte állt az utód..
Aztán jártak a vonatok Margit hídig.. miközben uszályok jártak a Dunán az új hídelemekkel.Egy kellemes nyári napon vendégségben voltam Budafokon... és mi fogadott? Csepelen, a túlparton éppen az új Újpesti vasúti híd elemeit pakoltál uszályra.Hídpótló hajójárat BKV (alvállalkozó) módra. A Hableány nevezetű gép rótta unalmas köreit a Dunán mikor kilátogattam a Meder utcai végállomáshoz. Habár nem terveztem hajókázást szántam rá 200 forintot, hogy a hajóról készíthessek pár képet. Ekkor már a munkálatok vége felé tartottak, két héten belül meg is indult a vonatforgalom a hídon, igaz egyelőre csökkentett sebességgel a még dolgozó munkások miatt.Előttem elődöm.. immár a Dunán ringatózott a régi hídszerkezet.Miközben az újon még szorgos munka folyt... foly köv, ha már át lehet kelni a hídon gyalogosan.

Nincsenek megjegyzések: