2007. május 20., vasárnap

SZKT nyíltnap

Vigyázat, csalok! :) Egy állomási képpel kezdem szegedi beszámolom, habár autóval érkeztem :P A képen a Szeged-Nagyvárad vonat indulása előtt, szürke májusi reggelen.. az SZKT idei nyíltnapjának reggelén.A 313-314-es nosztalgia szerelvény az egyes villamos Szeged pályaudvari végállomásához megérkezése előtt a Gőz utcában. Az állomáson felvette a Pestről érkezőket és indult az SZKT Pulz utcai kocsiszínébe.Félkész B6A2-es vezérlőpót, a már leállított 10 ajtós prototípus 820-as Bengáli (Frissülés: 2008 őszére már a Mavite gyűjteményébe került) és Tátra forgóvázak a kocsiszínben.A kocsiszín végében 801-es akit tavaly selejteztek.. hasonló állapotban van még 814, még jobban nézki, de a beltere már pusztul 804 és 805-nek.Nagyobb javításokra a trolik is a villamostelep tanműhelyébe érkeznek. A 909-es T6A2-es Tátra pedig forgóváz nélkül tengette idejét a csoportemelőn.Trolitelep: az első szegedi Škoda 22Tr, Škoda 15Tr még eredeti České Budějovice-i színeiben (egy ottani kép róla) és az SZKT első házilag trolivá épített Mercedes Citaroja.A reptéri program helyett azonban villamosozás következett. A képen a tarjáni 3/3F/4 végállomás Bengáli kihúzójában (mivel a hurokba nem mehetnek) egy tartalék FVV csuklós :)
Egy magán, ráncajtós Ikarus 260-as.. és 313-314 aki a répté felől érkezők elé ment a temetői kitérőhöz a 3-as vonalon. A képen 313 éppen pályahibán bólint.....és még mindig csalok. Egy Szeged pályaudvari csatolt T6A2-eses kép zárásként.. mintha vonattal hagytam volna el a várost :)

Nincsenek megjegyzések: