2007. május 30., szerda

M61 006 & M61 019

Habár legutóbbi képem vonatról ereszkedő villamos, szegedi beszámolóm pedig egy Csörgővel kezdődött.. legutóbb árilis 6-án volt vasúti bejegyzésem. Most Pestszentlőrinc vasútállomásáig vitt az utam, ahol éppen pálya építési munkálatok folynak. Egy ideje foglalkoztatott a gondolat, hogy el kéne menni Nohabot fotózni..
 A 95-ös buszra várva a Kerepesi út fölött láttam elmenni egy Nohabot és egy Nagybobót... a helyszínre érkezve a 019-es Nohabra számítottam, ráadásként kaptam A25 016-ot is :)


Ezen videón pedig megnézhető munka közben is :)


Majd 06 ráállt 19-eskére és az útátjáró túloldalán álltak meg, miközben A25 016 hordta a kavicságyazat az útátjáró környékére.. ha vonat érkezett visszatolt, hiszen csak 1 vágány használható az átjárónál.
 019-et a Nagybobó húzta félre a pályafenntartási gépekhez, 006 napozott egy darabig, majd indult Szemeretelep felé.. én meg hazafelé.

Nincsenek megjegyzések: