A képeimet nézegetve találtam párat amik ugyan külön bejegyzésre nem elegendőek, de egy szemezgetős ömlesztett valamibe pont beférnek. Első képemen tehát egy hármas Tatra szerelvény fog vissza a Stadionoknál. Kora délután kettő óra környékén igen gyakori látvány ez itt, hiszen Baross kocsiszín felől ekkor indul meg az 1A 'invázió' a délutáni csúcs kezdetére időzítve, azonban, hogy a Népliget felé is menjen kocsi ilyenkor itt néhány arra indul vissza.
Fogalmam sincs, hogy mit kereshettem éppen a Nyugatinál, de kétség kívül ott sikerült lekapnom ezt a 260-as Ikarust. Nem az az igazán ütős 'alászedős' kép, de elmegy :)
Mivel ez utóbbi időben gyakrabban járok Sülysáp felé, többször is megfordultam Kőbánya-Felsőn. Az egyik ilyen alkalommal került elém ez a Gigant vontatta nemzetközi vonat. Teljesen be se fért a képbe..
Ritkán látni a BKV nem közszolgálati járműveit. Nagyjából a Combinók öt évvel ezelőtti érkezésére időzítve lett Unimog tulajdonos a BKV. A népszerű német márka majdnem ugyanolyan híres a rendkívül sok célra használható, több évtizedes múltra visszatekintő Unimogjairól mint luxus autójairól. A BKV gépe is alkalmas sínen járni, így különféle villamos vontatási feladatok ellátására is alkalmas. Ennek ellenére a hírek szerint egyelőre nem búcsúznak még a Mukik se.
Ezt az Ikarus 256-ost a kecskeméti repülőnap látogatóit szállította a reptér melletti szántókon kijelölt parkolókig. A kép készültekor a sugárhajtóművek decibeljeitől megfáradt visszatérő utasait fogadta.
Meglehetősen ritkán szerepel nálam HÉV, pedig az elmúlt jó egy évben többet utaztam a zöld-fehér NDK gyártmányú vonatokkal mint eddig egész életemben. A kép elkészültének napján utaztam először végig a gödöllői vonal rövidke, csömöri ágát. A magát szolgálati vonatnak hirdető szerelvény Árpádföld megállóhelyre érkezik éppen. Minden bizonnyal egy próba körre hozták csak ki a cinkotai telephelyről.
A szereplő képekkel se tagadhatom meg, hogy a Stadionok környékén lakom. A képen egy 130-as teszi le utasait.
Két villamosmegállóval odébb a Hungária-Salgó kereszteződésben indul a Lágymányosi híd irányában a 4080-as T5C5-ös vezette Tatra szerelvény. Nem tudom miért, de a 4080-as kocsi egyik kedvencem, pedig nem vagyok az a megszállott pályaszám mániás... A kép érdekességét persze inkább egy újabb BKV-s üzemi jármű, egy felsővezetékes kocsi adja. Ha nem csal emlékezetem a jobb oldalon valamely váltók vezérlését bütykölik.
Ennyi lett a tavaly korai őszi válogatásom, később még jön majd hasonló :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése