2009. április 6., hétfő

Csepel

A nagy tanulásnak nagyjából vége, kicsit szabadabb időszakhoz érkeztem. Első könnyebb napomon, másodikán tettem egy kis kiruccanást Csepelre. A megfogalmazásból talán sejthető, hogy ritkán járok arra :)
Csepel, Szent Imre tér. Egy volános Merci és egy kávés 412-es Ikarus.. igazándiból a 38/138-as busz miatt mentem Csepelre, ismét. 2006-ban pár pécsi busz és az alvállalkozásba adás tette számomra ismertté ezt a két vonalat. Mostanság sárga buszok szolgálnak arra, a Volánbusztól bérelve a Délpesti buszgarázs adja őket forgalomba. Egyelőre csak egy gépről sikerült kettőt lőnöm:
Nagy lelkesedésemben rögtön fel is pattantam erre a csodára. Jó szokáshoz híven mint a volános 24V idején ez se automata váltós gép. A HÉV végállomásnál le is szállította utasait a vezér (igaz mint láttam már messzebbről csak pár percre), mert nem sikerült fokozatba tenni.MIXa szerelvény az út közepén, villamos szerűen és egy MXa szerlvény amint a Karácsony Sándor utca megállóba érkezik.Hazafelé Népligetnél pattantam le az 1-es villamosról lőni egy-két képet a hármas metró pótlásáról. "Csak" üzemzavar volt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha küldök Körösös képeket kiteszed?:D:D:D:D