Az első és második bejegyzés után kiértünk a szabadba, habár a területrendezés már megkezdődött egy ideje, még mindig található kint is pár érdekesség. Valamint a végén egy-két kép ma közlekedő gépekről.
A csarnok kintről ilyen, a tetőszerkezet egyre kritikusabb állapotban van.
Ez a P XXI típusú hajdan BHÉV-es csehszlovák eredetű kocsi is szép lassan elfogy.Egy tűz nélküli gőzmozdony. Ilyesmit ipartelepeken volt szokás használni ahol nagyobb a tűzveszély lehetősége.
Ezzel a fa kockával vezetném át a postot a jelenbe. (Na jó: 2 tengelyes jeges hűtőkocsi. "Leltári szám": 40 55 117 9553-7) Mögötte már látható a graffitis jelen, Bmxt 200 aki a BVhmot típus vezérlőkocsija. Sajnos a 70/71-es vasútvonalon mindegyik járművet megtalálják a 'művészlelkek'.
Mint írtam már a Bombardier Talent motorvonatoknak itt Istvántelken van a 'bázisuk'. Ha jól emlékszem a képek készítésekor még ténylegesen nem közlekedtek Talent motorvonatok Hatvan irányába, azóta viszont igen. A háttérben lévő piros természetesen egy Siemens Desiro motorvonat, csak a megtévesztés végett :)
Zárókép. Végéhez ért Istvántelki sétánk, és mennyi mindenről szó se esett. Sajnos sokan nem is tudják, hogy a múlt ennyi darabja pusztul itt szép csendben... várva a jövőt, ami sokuknak nem kecsegtet semmi jóval. A képen Bmxtz 001 és M43 117, aki tolatómozdonyként dolgozik itt.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése