2007. szeptember 23., vasárnap

Tata (ismét)

Idén másodjára, ismét Tatán gyűlt össze jópár veterán Ikarus.. sokat nem tudok mondani, ez se életem legtartalmasabb közlekedési bejegyzéseként fog bekerülni a postjaim sokasodó tömegébe.. keződőképnek a BKV Ikarus 180-asa, ami alapesetben Szentendrén tölti az idejét az ottani Városi Tömegközlekedési múzeumban, most a vasútállomás előtt várja a Pestről érkezőket.. a később érkezőket, így pontosabb :)
 Meg lett hívva kiállítónak az Alfabusz és a Kravtex is, meg persze sok Ikarus is jelen volt. Hiányoltam talán a Vértes 30-asát, és Faros-1-et.. de azért volt kárpótlás. A pótos (Ik. 630 + ÁMG) szintén a hiányzók listáján, kíváncsi leszek milyenné vállik, de emlékeimben akkor is az a szakadtan kinéző, de jó kis kocsi marad meg, amivel még a várba is felmentünk novemberben :) Képeken 311-esek, egy felújítás előtt álló orra, a szegedi DZA-700-as (Ik. 55) és a rendezvény német résztvevőjének üzenete.. aki valamivel több időt szentelt a rendezvénynek mint jómagam biztos több buszos élménnyel tért haza, de én még elélek a következőig a tavalyi emlékeivel :)
Koniec.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát igen! Ez egy jó kérdés, miért tettük tönkre az egykor magyarország egyik szimbólumának számító Ikarus-t? Talán ha a BKV és a Volán társaságok ezek helyett a sz.r volvo-k, man-ok, mercedes-ek, stb. helyett mondjuk Ikarus E94-eseket, E95-ösöket, vagy 412/417-eseket vett volna, most is működne az üzem.