2007. február 8., csütörtök

Műszaki mentés..


Üdv újra!

Mindenek előtt szeretnék itt is megemlékezni a szőnyi vonatbalesetben életét vesztő győri mozdonyvezetőről. Két napja, rohant bele Euregio személyvonatával egy tehervonatba, esélye nem volt a túlélésre. Nyugodjék békében!

Szürke és tavaszias napokat élünk, hónak nyoma sincs... ezt egyedül azért sajnálom mert 50. évében járó UV típusunk utolsó tele ez, ha minden igaz.. és persze sokkal jobb lenne havas tájban fotózni. Így viszont ritkán van nálam a masina, azonban tegnap szerencsére nálam volt :)Sajnos a képek, nem a legjobbak.. az időjárás valamint a lemerülő aksimmal való küzdelem ellenem dolgozott. Azért így is észrevehető a furcsaság a képen. Moszkva tér, 56-os villamos a hurokban. Tátra T5C5K... szólóban!! Az ügy persze már akkor gyanússá vált, mikor Szt. János kórház felől jövet a téren megláttam a sok BKV-s zavarkocsit. Na mi van, megint oszlop dőlt mint pár hónapja egy reggel? ..aztán a 18-as villamos megállójába álltunk be, ezután lassan felfogtam mi is a helyzet.. a következő képen meg is mutatom.Bizony itt a keréktárcsáról levállt az abroncs, így nem közlekedhet tovább a jármű (a 4331-es pályaszámú kocsiról van szó). Hogy jobban érzékelhető legyen, hogy mit is jelent ez ajánlom ezt az emelés után készült videót megtekintésre: http://www.youtube.com/watch?v=hSzQspx_uec
Aztán a nagysegély és a darus kocsi segített. A daru emel, miközben vendégforgóváz került a forgóváz alá. Eközben a páros másik kocsija kis ide-oda váltogatással elébe került a mentettnek. Csatlás, majd félreálltak a 'rozsdásra' (4/6-56 összekötő vágány).Sajnos a mentés legizgalmasabb részénél, az emelésnél a fényképezőm aksija feladta, de később egy időközben megérkező fórumos ismerős kisegített szerencsére. A forgalom 14:55-kor állt helyre a hurokban, az 56-osok addig a 18-as megállójában fogtak vissza. Jöjjön pár kép:
Szóval a végén így, előreszegett fejjel került a szomszédos vágányra, este pedig a kocsiszínbe..

Nincsenek megjegyzések: