Alapvetően csak utazni mentünk Szosszal, ezért nem nagyon jutott idő fényképezni. Először az Ezressel utaztunk Hűvösvölgybe, majd lecsorogtunk egy KTátrával Moszkva térre, ott felszálltunk az éppen akkor beálló Bengálira és azzal mentünk el a Deákig. Mi ugyan mint írtam is Hüviből egy normál forgalmi kocsival tértünk vissza a Moszkva térre, az Ezresről azonban nem kellett volna sokat keresni a Bengálit, hiszen rögtön mögé állt be, közvetlen átszállát biztosítva. A normál forgalom mindeközben balról, a harmadik vágányon kerülte ki a két veteránt.
Szerepeljen hát két kép a favázas Ezresről is, alias 1074-ről. Érdekes teremtés, hiszen egyrészt tényleg autentikus típusnak számít az 56-os vonalon (manapság 61) azt viszont mindenképp meg kell említeni vele kapcsolatban, hogy egykoron ő is acélvázas kocsiszekrényt kapott, megőrzésekor azonban újra 'fakockásították'. A Duna parton szaladgáló 436-os és 611-es kocsikhoz képest meglehetősen robosztus gépezet. Korlátozott bevethetősége miatt általában Kamaraerdőbe szokott közlekedni (legközelebb augusztus 12-én). A nosztalgia járatok részletes menetrendjét a BKV honlapján (bkv.hu) a folyton ugráló banner alatt lehet megtalálni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése