A Thököly úti villamos mint fogalom és álom a közlekedésbarátok egy részét képes akár hosszabb lélegzetű monoglógok elmondására bírni. Az ami az itteni vonalakkal történt '72-től a '90-es évek közepéig "szép" példája a Budapesti villamoshálózat leépülésének. 1997 március 11-én közlekedett utoljára a 67-es villamos és másnap indult meg a 67V jelzésű "pótlóbusz" miközben se városi se BKV szintről már akkor se volt meg a szándék a villamos újraindításához. A pótlóbusz semmihez nem volt hangolva, ritkán járt.. nem jelentett jó alternatívát a városba jutáshoz a Zuglóiaknak. Ezt magam is igazolhatom, hiszen az elmúlt fél évben pár méterre a vonaltól lakom.Álljon itt emlékül az utolsó idők menetrendje (klikk rá és megnől). Reméljük az új járat, a "hosszú5"-ös busz sikeres lesz, elnézve a menetrendjét nekem például jó belvárosi kapcsolatnak tűnik.Miközben buszra vadásztam volt 'szerencsém' látni egy kis villamos torlódást. A Rákospatak utca megállóban két autó ütközött, amik hosszú perceken át a síneken álltak.. csak a BKV-s helyszínelő érkezése után sikerült leterelni őket a pályáról. 13:50-kor indulhatott újra a forgalom, volt 62-es ami a Mexikói útra terelve közlekedett.Frissülés! (szeptember 9):
Hatodikán életbe lépett a paraméterkönyv második lépcsője is, sok egyébb változás közül ezen bejegyzésben az 5-ös buszt alapoztam meg pár nappal ezelőtt. Íme, itt van. A vonalon a BKV Ikarus 415-ös és a Nógrád Volán Alfabusz Localo buszai közlekednek. A Localók a menetrendben meghírdetett alacsonypadlós kocsik. No igen, a mentetrend.. tegnapi próbám bizonyította félelmeimet miszerint túl jól mutat.. a Moszkva tér - Nagy Lajos király útja szakaszt majdnem dupla annyi idő alatt sikerült leutaznom, ráadásul még a délutáni csúcs előtt.Szeptember 10: Egy újabb képpel, ezúttal Rákospalotáról :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése