2007. augusztus 9., csütörtök

Vésztő

Bzmot 302 indulásra várakozván az állomás melletti fa árnyékában. Vésztőn jártam és habár kocsival kerültem oda az állomást nem hagyhattam ki. Talán aránytalanul sok fotót fogok erről a helyről feltenni, de családi kötődésem miatt talán el lehet nézni nekem.Majd Bzmot 347 állt be az előbb látott két kocsi mögé.. egyik egyik irányba, később a másik másik irányba indult. A háttérben Bz pótok ácsorogtak...A sok pót között egy frissen felújított kocsira figyeltem fel. Ő a friss festésével már a július 1 óta működő MÁV Start Zrt-t "hírdeti". Sok kocsin megjelent már a Start felirat, de csak matrica formájában, ez az első kocsi amit így, normál festéssel, Startosan láttam.Kicsit hátrébb BDzx poggyászkocsik, egyre inkább puszuló állapotban..Bzmot 357 egy Bz-pót-pót-Bz szerelvény élén a másik vágányon pedig a 379-es gépezet ácsorgott.Bzmot 380 és a csoportemelő, de csak azért mert belógott :)A kis fűtőházban egy M32-es ácsorog, a típus manapság egyre inkább ritkaságnak számít...Újabb érdekesség, szintén nem túl jól fotózható helyen ABymot 474-ből lett üzemi jármű A141-es.Az állomás mellett ABymot 417 és Bx 44417, sajnos szintén egyre rosszabb állapotban.

Utószó: Vésztő állomás habár két vonal találkozópontja lehet, hogy hamarosan a mellékvonal bezárások áldozatává vállik. Mostanában ezügyben csend van, de szinte egészen biztos vagyok benne, hogy a márciusi tízennégyeket fogják még követni újabb vonalak. S lehet, hogy Vésztő egy szépen rendben tartott állomás, ahol szimpatikus dolgozókkal találkoztam, sajnos az írósztal mellett csak egy apró pont a magyarországi vasúthálózati térképen.

14+1:

Nincsenek megjegyzések: