2007. november 17., szombat

Hó a hegyen - villamosfelvonulás

Habár gimnáziumba végállomása mögé jártam, mégis most indultam életemben először célirányosan fogast fotózni. 11-re értem a Moszkva térre, megnéztem a villamosfelvonulás résztvevőinek indulását és mentem is fel a hegyre, mivel fórumon egy-két kép szép havas tájat ígért :)

Ugyanaz a szerelvény még felfelé útban.. Több kocsit is kivártam a Művész út-Széchenyi-hegy távon, de ide kevesebb kerül. Mondjuk a fagyoskodás élményét a képek igazán nem adják vissza :)

Ha már nem tartom az időrendiségem.. 54-64 (motor-pót) indul a Városmajorba. Ez a szerelvény egyébként felújított. Más beltér színvilág, vizuális utastájékoztatás..


Egy kis videócska a lefelé utamról, de előtte azért nem hagyhattam ki, hogy ne tegyem meg azt a rövidke távot a Gyerekvasútig, ha már fent vagyok a hegyen. Szerencsém is volt, hiszen mikor megérkeztem a távolból már hallani véltem a mozdony kürtjét. Első képemen Szécshenyi-hegy végállomás bejárati jelzőjéhez érkezik a vonat, második képemen pedig Normafa felé tart a szerelvény.

Leérvén ismét csak a vágányzárba botlottam. A Moszkva tér-Budagyöngye szakasz, a fasori tucatnyi lassújellel részlegesen megújul.

Meglepetésként még a felvonulás résztvevői is a Moszkván ácsorogtak mikor megérkeztem 56-os buszommal. A felvonulás résztvevői: 1441 (a manapság már ritka nem digitális órájával), a 3276-5869-3898 hármas UV szerelvény Zugló kocsiszínből és a 611-es és 436-os nosztalgia kocsi.

A gépezetek délután háromkor megtettek még másfél kört a körúton majd elindultak Fradi és Zugló felé..

Nincsenek megjegyzések: